niedziela, 6 lipca 2014

Damn, too hot

Cześć robaczki.

Dziś jest tak gorąco, że nie mogę zebrać myśli i sformułować żadnego sensownego zdania, więc może niepotrzebnie biorę się za tworzenie nowego posta, ale zobaczymy co z tego wyjdzie. Czymś muszę się zająć, bo mam jakiś marny humor, huh.

Na początek powiem, iż dostałam się do VIII LO w Białymstoku, profil prawniczo-społeczny. Cieszę się z ów faktu, aczkolwiek wiem, że humaniści mają przerąbane i nawet jeśli skończę studia, najpewniej wyląduję na kasie w Biedronce czy Tesco. Czemu nie urodziłam się ścisłowcem? Fizyka i matematyka to dla mnie czarna magia, już nauka języka japońskiego przychodzi mi z większym powodzeniem.


Ostatnio jestem dość zabiegana. Większość zeszłego tygodnia spędziłam w mieście, bo musiałam załatwić kilka spraw związanych z rekrutacją do szkoły średniej, dowieźć wszystkie dokumenty. Odwiedziłam również koleżankę mieszkającą w innej miejscowości, nocowałam u przyjaciółki, wychodziłam z chłopakiem. Dziś mam dzień odpoczynku, toteż leniuchuję w domu, czekając na przyjście Michała. Poćwiczyłabym trochę z panią Chodakowską, ale chyba nie starczy mi na to sił, zatem spróbuję zrobić to wieczorem.


Powyższa piosenka jest tą, której słucham podczas ćwiczeń i która niesamowicie motywuje do walki z samym sobą, pomaga w dążeniu do celu i pokazuje, iż warto uwierzyć w siebie. Posłuchajcie, ma wspaniały przekaz.

"Standing in the Hall of Fame
And the world's gonna know your name
Cause you burn with the brightest flame
And the world's gonna know your name
And you'll be on the walls of the Hall of Fame."

W komentarzach pod poprzednim wpisem ktoś napisał coś, co bardzo dało mi do myślenia. Mianowicie, że nie potrzebuję tego bloga. Zastanawiałam się nad tym długo i doszłam do wniosku, iż to nieprawda. Potrzebuję go. Moje blogi zawsze podnosiły mnie na duchu, bo mogłam się na nich wygadać i oczyścić myśli, duszę. Nie byłoby tak, gdyby powstawały wyłącznie z nudów, toteż przy zakładaniu ich musiało kierować mną coś jeszcze. Dlatego też dalej będę pisać, bez względu na to czy znajdę odbiorców. 

Kończę na dziś, bowiem, jak już wspominałam, mam dość marny humor. Chyba zaraz pójdę do kuchni i zrobię sobie mrożoną kawę. Lekki zastrzyk kofeiny w ciągu dnia na pewno postawi mnie na nogi i odegna senność, ponadto nieco się ochłodzę. 

Buziaczki, do napisania.

20 komentarzy :

  1. Świetny blog :) Obserwuje :*
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie- dziś jest tak duszno i ciepło, że nie da się wytrzymać .

    OdpowiedzUsuń
  3. SPOKO BLOG :) Zapraszam do mnie miło by było za obserwacje :) http://oluska-two.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ło! Bardzo ciekawy kierunek szkoły, oby pomógł Ci on w przyszłości :>
    Co osoba poboczna może powiedzieć o tym, że nie potrzebny jest Ci ten blog? Chyba odpowiedź na to pytanie znasz tylko Ty, bo wszystko zależy od Twoich uczuć :>
    POzdrawiam :D
    unikalny-cud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że udało Ci się dostać na kierunek, który Ci pasuje. Życzę Ci, żebyś była z niego zadowolona. Mam też nadzieję, że z tym blogiem będzie inaczej i nie znudzi Ci się przez jeszcze długi, długi czas.

    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dostania się do tej szkoły :D

    Zapraszam --> http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny gif. Anime <3. Oraz gratuluję dostania do szkoły ^-^. Miło by było, jakbyś odwiedziła mój blog. Dopiero zaczynam, ale mam nadzieję, że ci się spodoba i może zaobserwujemy się nawzajem? :)) http://fovingues.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ojejkuu , życzę powrotu do humoru :) i gratuluję dostania się do tej szkoły :)
    może obserwujemy? ;3 pisz u mnie :D mojaszalonaopinia-anett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej:) Podoba mi sie ten blog;)
    Moglabys poklikac w linki, ktore podalam w ostatniej notce? BYlabym wdzieczna;)
    odwdzięcze się :)
    Pozdrawiam, shootingdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Ci dostania się do liceum! Ja również chciałam iść do VIII LO, tyle że w Poznaniu, ale niestety zabrakło mi tych 13 punktów! D: Poprzedni tydzień również miała zabiegany - tu rekrutacja, tam dwie nocki (z czego jedna 18 km od mojego domu xD), ale dziś nie odpoczywam! Jadę nad jeziorko. :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję dostania się do szkoły ^^ Ehh fizyka i matematyka... Umysłem ścisłym też nie jestem :/ Mój tydzień też był dosyć zabiegany i wczoraj miałam taki dzień odpoczynku ;) Oby wrócił Ci humor :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozdrawiam humanistkę ! Też jestem ( powiem Ci, że żałuję ale to tylko moja ocena)
    Słyszałaś to : Czym różni się balkon od humanisty ? Balkon utrzyma pięcioosobową rodzinę, a humanista nie xD
    Taki o suchar na poprawienie humoru.....choć w tym przypadku ... :) Hehehe no nic pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    http://smartysally.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja akurat jestem ścisłowcem :D Blog zdecydowanie jest czymś dzieki czemu można oczyszczić myśli :)
    ...
    http://kikaaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ścisłowcem i uważam, że nie ma na to reguły, że po jednym kierunku znajdzie się dobrą pracę a po drugim nie. Co prawda mi udało się po studiach pójść do pracy w zawodzie ale różnie to bywało u moich znajomych. Jeżeli będziesz się starać i przede wszystkim aktywnie szukać pracy to na pewno znajdziesz coś odpowiedniego w swoim zawodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nom , ten upał wykańcza xd fajna notka :)
    Może wspólna obserwacja?
    Ja obserwuję już - jako Juleczka R. beż profilowego :)
    Czekam na twoją obserwację ! Będzie mi bardzo miło :)
    http://my-life-is-very-crazy-days.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mam dla ciebie wiadomośc !
    Nominowałam cię do Liebster Blog Award!
    Więcej na moim blogu
    http://my-life-is-very-crazy-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodobałaś mi się, księżniczko. Czuj się obserwowana.
    ♡cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję dostania sie do Liceum:) Blogi są kawałkiem nas samych:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/07/break-free.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Też jestem w klasie prawniczej, tylko że w Wejherowie super blog, zapraszam do mnie :*! Prowadzę bloga wraz z moim przyjacielem i zachęcam do czytania + obserw http://unniversalblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń