wtorek, 1 lipca 2014

Summertime sadness

Miałam już dużo blogów. Serio. Całą masę. Na blogspocie, pingerze, niegdyś jeszcze na onecie i innych portalach. Nigdy jednak na żadnym z nich nie wytrzymałam szczególnie długo, gdyż nudziły mi się w oka mgnieniu.
Podobnie miałam z askiem. Założę tam konto, poodpowiadam na pytania, nazbieram sporo obserwatorów, którzy z jakiegoś powodu chcą czytać moje marne odpowiedzi i przykrzy mi się logowanie tam. Bo tak. I tyle.

Nie wiem zatem po co mi kolejny blog. Chyba dla zabicia nudy.




Gdy napisałam powyższe zdanie, zaczęłam zastanawiać się - jakiej nudy? Nie nudzi mi się. Może jeszcze nie czuję w pełni wakacji, bo pogoda postanowiła zrobić ewentualnym plażowiczom na przekór, aczkolwiek jest fajnie. Całe dnie spędzam z chłopakiem lub ze znajomymi, a noce w namiętnych objęciach mojej kołderki. Jak mówiłam, jest fajnie. Czekam na sierpień. Bo mazury. Bo będzie jeszcze fajniej. Mru.




Przypomniało mi się teraz, że zanim do sierpnia, czekam na 3 lipca. Mają bowiem wówczas ogłosić, kto został przyjęty do liceów. Obym się dostała, błagam. To już pojutrze. Boję się tak trochę. No i dręczą mnie natrętne myśli odnośnie tego czy polubię swoją przyszłą klasę, nauczycieli, nowe otoczenie. 

Odrobinę ten post nieskładny, ale pierwsza notka to lipna notka. Zresztą nie wiem do końca o czym Wam tu truć. Tak. Mleczna czekolada z toffi woła mnie z wnętrza mojej torebki. Chyba idę się nią zaopiekować, wciąż katując piosenkę, którą macie powyżej. Buziaki.


"Bo kiedy nie ma Ciebie, niewiele istnieje
Wiem, że tak trzeba, ale kurwa oszaleję teraz
Czarne jak heban pierdolone orchidee
I biała gleba, muszę je pozbierać."

10 komentarzy :

  1. Ten blog leci do moich zakładek! Dodaj opcję obserwatorów, bo chętnie bym do nich wstąpiła. ;) Gif z Another'a <3 Świetnie się zapowiada!
    Zapraszam do mnie!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam.
    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Obyś dostała się do tego liceum :3
    Ogólnie to genialny post, na prawdę! Czekam na kolejne ;)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, 16-letnie mangozjeby grające w minecrafta - łączmy się! :D

    Przyznam się, że ja też mam pierdyliard blogów. Zakładam je, bo mi się "nudzi", chociaż wcale aż tak mi się nie nudzi. Dziwne, prawda? o: Btw. też czekam na jutro (03.07). Po pierwsze - wyniki rekrutacji! D: Po drugie - no cóż, jadę na nockę (znowu, właśnie wróciłam z nocki u przyjaciółki) z moją paczką. XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Obyś się dostała do tej szkoły, powodzenia! :)
    I tak, pogoda mogłaby być lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia.
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością się odwdzięcze :* .

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post :)
    obserwuje i liczę na to , że się odwdzięczysz :)
    http://paulinadme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za wizytę na moim blogu :) Kochana musisz sobie znaleźć jakiś temat, o którym pisanie będzie sprawiać Ci przyjemność. Moda, sztuka, kuchnia, podróże? Jakaś pasja?

    Ciekawa jestem na co się zdecydujesz! Wobec tego obserwuje :)


    http://anormalnyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. trzymam kciuki, abyś dostała się do liceum! A no i powodzenia w blogowaniu! :)
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie chcę być nie miły, ale nie lubię kłamać. Tak na marginesie to nie pamiętam skąd się tu wziąłem xd ale jak już jestem to napiszę. Wydaje mnie się, że nie chcesz i nie potrzebujesz tego bloga. Zapewne założyłaś go po prostu z nudy ;p Ale co miłego mogę powiedzieć to, że miło odwiedzić blog, który nie jest blogiem modowym! Nie sądzisz, że tych blogerek modowych naroiło się jak mróków ?! Takie to chude, a co 2 ma szczurkowatą twarz xdd Chude, brzydkie, a zdj nawali ze 2 tony ;>>

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że się dostałaś ;) No i obyś została na tym blogu jak najdłużej :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń